måndag 30 mars 2009

Borta bra men hemma bäst

Det är alltid så förväntansfullt då det är en resa förestående o visst är det spännande o lite pirrigt då dagen för resan börjar närma sig, man packar o kollar att man har allt med sig, svårt att sova natten innan av rädsla att inte vakna för att kanske i så fall missa planet...
Så är det då dags att åka, resan går bra o det är helt underbart. Avbrott från vardagen med allt vad det innebär. Så efter något dygn inträffar något märkligt med mig då jag är hemifrån... jag längtar hem. Hem till min trygghet, min egen säng o allt annat som är "hemma"... Ändå vill jag ibland resa bort hemifrån... märkligt fenomen..
Ha nu en bra dag och har du tankar du vill dela så plita gärna ner dom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Berätta gärna något som tillför denna blogg tankar och funderingar....